✕  Lukk søk

Rune Bjerke med ny bok

Hvordan kan eventer og aktivering av sponsorater brukes strategisk i den interne og eksterne merkebyggingsprosessen?

9788245018691Førsteamanuensis Rune Bjerke har gitt ut boken «Eventledelse og sponsing – Helse i hver krone».

Eventer kan brukes strategisk i samfunnet og spesielt i organisasjoner som et viktig opplevelses- og påvirkningsverktøy. Interne eventer kan bidra til å styrke organisasjonskulturen, de ansattes motivasjon og deres mentale og fysiske helse samt redusere sykefravær. I boken forklarer førsteamanuensis Rune Bjerke hvordan.

«Eventledelse og sponsing – Helse i hver krone» er skrevet for studenter som tar en bachelor- eller mastergrad i markedsføring, merkebygging, HR eller eventledelse. Den passer også godt for studenter i Sports Management og reiselivsfag. Boken er i tillegg svært aktuell for eventbyråer, samt for ledere og mellomledere i næringslivet som jobber med HR, markedsføring og merkebygging.

1Fredag080416-ANSATT_0008_Rune Bjerke IMG_3523Rune Bjerke er førsteamanuensis og emneansvarlig for kurset Eventledelse og Sponsing ved Høyskolen Kristiania, der han har utviklet og leder eventene 68°nord og HOME. Bjerke har også emneansvaret for Arrangementsledelse ved Høgskolen i Sørøst-Norge.

Frokostseminar og boklansering

2. november arrangeres det frokostseminar og boklansering ved Høyskolen Kristiania.

Tema: Hvordan kan event og sponsing brukes strategisk? Hvordan kan verdier skapes i samfunnet, i markedet og i organisasjoner ved bruk av eventer og sponsing? Hvordan kan disse påvirkningsverktøyene anvendes i den interne og eksterne merkebyggingsprosessen?