Tilbake fra Cannes Lions-festivalen 2017

Reklamestudenten Thea Berg Nesse er tilbake fra 10 dager på Cannes Lions International Festival of Creativity i Frankrike!

Thea med to av sine nye venner

Etter 10 dager på Cannes Lions International Festival of Creativity, landet jeg på Gardermoen med et veldig stort smil om munnen, masse ny kunnskap og ikke minst motivasjon i bagasjen!

Etter å ha tilbrakt fem dager på skole, har jeg fått møte mange flinke mennesker som har inspirert meg til å virkelig jobbe videre med reklame. For å nevne noen så har Raven fra Crane TV, Lars Silberbauer fra LEGO, Pip Jamieson fra The Dots, Rohan Routroy fra Twitter, Glenn Cole fra 72AndSunny, Till Diestel fra Adam&Eve DDB og mange flere tatt turen innom klasserommet vårt, for å dele sin historie fra bransjen.

Gruppearbeid

Med 30 studenter fra 26 forskjellige land, har vi virkelig kost oss på skolen og hengt sammen på fritiden. Sammen med Maksimilian Kallhed og Abraham Asefaw fra ”The Pop up Agency”, som har vært våre ”gudfedre” gjennom oppholdet, har vi jobbet sammen for å løse en brief som vi presenterte for en jury siste dagen.

Hele gjengen samlet

Med lange dager og sene kvelder har jeg virkelig fått mye ut av dette oppholdet, og jeg kan ikke si annet enn at dette har vært en veldig stor opplevelse for meg. En opplevelse jeg vil huske resten av mitt liv!

//Thea Berg Nesse, student på Reklame og merkekommunikasjon.