Hva driver salgsresultater nå og i fremtiden?

Uke 41, 12/10 — Oslo

Høyskolen Kristiania inviterer til gratis frokostseminar for salgs- og markedsføringsledere, torsdag 12. oktober 2017.

Salg illustrasjon

Vi tar opp tråden fra fjorårets seminar, og basert på tilbakemeldinger fra tidligere ønsker vi å belyse et tema som mange er opptatt av.

«Hvilke er de viktigste driverne for salgsresultater og hva gjøres konkret for å påvirke disse?»

Til dette frokostseminaret har vi utfordret tre salgssjefer fra ledende selskaper om hva selskapet fokuserer på, for å skape gode salgsresultater og hvordan de gjør det. I tillegg vil fagansatte fra Høyskolen koble temaet til det siste fra forskningsfeltet på området.

  • Når: Torsdag 12. oktober kl. 08.00 – 10.15.
  • Hvor: 1. etasje i Kirkegata 24,  Harvard rommet – C1-09.

Program

08.00 – 08.30 Frokost

08.30 – 08.40 Velkommen og introduksjon v/Trond Blindheim, dosent og rektor – Høyskolen Kristiania

08.40 – 09.00 Anita Kraft Sahlgaard – Miles AS
Anita er leder for salg og forretningsutvikling og vil fortelle om Miles sin annerledes filosofi for å skape resultater. Kanskje  en filosofi som vil overraske mange?

09.00 – 09.20 Anette Syversen Finn.no – Schibsted
Schibsted har virksomheter  i over 30 land og for å lykkes har de utviklet Schibsted Sales Academy. Salgsjef Anette vil fortelle hva hun og Schibsted fokuserer på for å skape salg gjennom en salgsorganisasjon.

09.20 – 09.40 Henrik T. Klemetsen – Canon Norge AS
Henrik er i dag Head of Marketing & Sales Excellence hos Canon Norge. Canon er kåret til en av Norges 10 Beste Arbeidsplasser i Great Place to Work for 6 gang i 2017 og Henrik vil gi innsikt i hvordan bedriftskultur kan bidra til bedre salgsresultater.

09.40 – 10.00 Nils M. Høgevold – Høyskolen Kristiania
Nils er førsteamanuensis og faglig studieleder for Bachelor i markedsføring og salgsledelse ved Høyskolen Kristiania. Ved siden av sin fagstilling ved høyskolen jobber han med kompetanseoverføring og rådgiving innen salg og salgsledelse til skandinavisk næringsliv. Nils vil snakke om hva nyere forskning anbefaler ledere å fokusere å for å skape salgsresultater.

10.00 – 10.15 Erfaringsutveksling – felles diskusjon og idemyldring.

Påmelding