Hva driver salgsresultater nå og i fremtiden?

Uke 18, 03/05 — Oslo

Høyskolen Kristiania inviterer til gratis frokostseminar for salgs- og markedsføringsledere i Oslo regionen, onsdag 3. mai 2017.

NB: Dette seminaret vil dessverre bli flyttet til høsten 2017.

Vi tar opp tråden fra høstens seminar, og basert på tilbakemeldinger fra tidligere ønsker vi å belyse et tema som mange er opptatt av.

«Hvilke er de viktigste driverne for salgsresultater og hva gjøres konkret for å påvirke disse?»

Til dette frokostseminaret har vi utfordret tre salgssjefer fra ledende selskaper om hva selskapet fokuserer på for å skape gode salgsresultater og hvordan de gjør det. I tillegg vil fagansatte fra Høyskolen koble temaet til det siste fra forskningsfeltet på området.

  • Når: Onsdag 3.mai kl. 08.00 – 10.15.
  • Hvor: 1. etasje i Kirkegata 24,  Harvard rommet – C1-09.

Program

  • 08.00 – 08.30 Frokost
  • 08.30 – 08.40 Velkommen og introduksjon

Trond Blindheim, dosent og rektor Høyskolen Kristiania

  • 08.40 – 09.00 Anita Kraft Sahlgaard Miles AS

Anita er leder for salg og forretningsutvikling og vil fortelle om Miles sin tydelige filosofi for å skape resultater. Kanskje  en filosofi som vil overraske mange?

  • 09.00 – 09.20 Kim Henriksen Canon Norge AS

Kim er i dag direktør for Corporate & International Sales hos Canon Norge. Han har tidligere hatt ledende stillinger hos internasjonale firmaer som Xerox, Alcatel og Diners og vil dele sine erfaringer fra mange år som leder av salgsfunksjonen

  • 09.20 – 09.40 Anette Syversen Finn.no – Schibsted

Schibsted har virksomheter  i over 30 land og for å lykkes har de utviklet Schibsted Sales Academy. Anette vil fortelle hva hun og Schibsted fokuserer på for å skape salg gjennom en salgsorganisasjon.

  • 09.40 – 10.00 Nils M. Høgevold Høyskolen Kristiania

Nils er førsteamanuensis og faglig studieleder for Bachelor i markedsføring og salgsledelse ved Høyskolen Kristiania. Ved siden av sin fagstilling ved høyskolen jobber han med kompetanseoverføring og rådgiving innen salg og salgsledelse til skandinavisk næringsliv. Han vil snakke om 5 faktorer anerkjent forskning anbefaler ledere å fokusere på for å skape salgsresultater.

  • 10.00 – 10.15 Diskusjon og erfaringsutveksling

Påmelding

Dette seminaret vil dessverre bli flyttet til høsten 2017.