✕  Lukk søk
Uke 19, 08/05

Frokostseminar: Sosialt salg – tidstyv eller kilde til inntjening

Hvordan drive B2B salg i fremtiden? Bli med på frokostseminar hvor vi svarer deg på dette, og mye mer.

Institutt for markedsføring, økonomi og innovasjon ønsker velkommen til frokostseminar! 

«Alle» har vel hørt at AI og Big Data vil revolusjonere hvordan vi driver B2B salg i fremtiden – og at dersom du ikke kastet deg på toget i går så har du mistet muligheten. Virkeligheten er som alltid mer nyansert og komplisert enn som så.

Hva med selgerne dine? Er det slik at de har en rolle i dette landskapet? Er sosialt salg ensbetydende med «content marketing (CM)» hvor selgeren tar i mot de mulighetene som CM verktøyet skaper og gjør opportunities av leadsene som kommer inn?

Er det slik at B2B selgeren kan spille en aktiv rolle i dialogen med kundene i en digital hverdag eller føler du at dine selgere kaster bort tiden når de er på sosiale medier i arbeidstiden?

Program

08.00 – Registrering og lett bevertning.

08.30 – Velkommen og agenda ved Christen Krogh, prorektor for arbeidsliv og innovasjon ved Høyskolen Kristiania.

08.40 – Hvordan bruker Oracle ulike systemer for å støtte B2B selgere som jobber mot Norges største bedrifter, hva virker, hva virker ikke? Hvor er nyttepotensialet størst? Carl Jacob Sommerfelt, Salgsdirektør i Oracle.

09.05 – Hvordan bruke sosiale medier i forberedelse til møter for størst mulighet til å oppnå salg? Ivar går nærmere inn på hvordan bruke LinkedIn som en aktiv del av salgsprosessen. Ivar Gaute Strøm, Daglig leder i eControl AS.

09.30 – Hvordan bruke sosiale medier til relasjonsbygging i bedriftsmarkedet? Tora Mellbye, CMO i Sparebank1 gruppen.

09.55 – Selgerens rolle i sosialt salg, har det noe effekt? Erik vil presentere hva forskningen – så langt – har kommet frem til på dette området. Erik Mehl, Høyskolelektor i salg og markedsføring.

10.20 – Erfaringsutveksling og spørsmål til panelet.

 

Høyskolen Kristiania, Kirkegaten 24 i Ernsts hage

Påmelding: christine.piela@kristiania.no