✕  Lukk søk

Markedsføring og innovasjon

Hvordan verden ser ut om fem, ti eller femten år er det ingen som vet. Det eneste vi kan si helt sikkert er at morgendagens arbeidsmarked vil kreve nytenking, innovasjon, entreprenørskap og fagkompetanse.

Kreativitet og nyskaping er grunnsteinene i god forretningsutvikling. Innsikt i psykologi og merkevare er avgjørende for en salgsleder. Digital kompetanse og forståelse for brukeradferd er kritisk for en markedsfører. Økonomiforståelse, metode og ledelse lar deg forstå et fag som er relevant uansett bransje, og gir deg mulighet til å velge fagområde også etter utdannelsen.

Uansett hva du velger, så lover vi deg entusiastiske, nysgjerrige og hyggelige medstudenter. Hos oss forsvinner du heller ikke i mengden, men får tett personlig oppfølging, en engasjert fagstab og god kontakt med næringslivet.

Fremtidsrettet utdanning som møter morgendagens utfordringer

Hos Høyskolen Kristiania får du en utdanning som speiler morgendagens behov i arbeidsmarkedet. Studentene våre får relevante og digitalt oppdaterte utdanninger innen markedsføring, økonomi og innovasjon. Markedsførings- og innovasjonsstudiene passer for deg som ønsker en studiehverdag bestående av dagsaktuelle problemstillinger, praktiske caser og forelesere med lang fartstid fra næringslivet. Du kan spesialisere deg i flere retninger, og vi har bachelorstudier, masterstudie og nettstudier.

Lurer du på hva du skal velge? Bestill veiledning!

Markedsføring og innovasjon - forelesningHos oss bygger du ditt profesjonelle nettverk og lærer å jobbe sammen med mange ulike mennesker. Prosjektene du jobber med er praktiske og reelle, slik at du tilegner deg kunnskap og erfaring som gjør deg attraktiv i morgendagens arbeidsmarked.

Gjennomføringsprosenten på studiene er høy, og du blir en del av et sosialt og inkluderende studiemiljø. Les mer om de forskjellige studieretningene her:

×