Jan K. Baumann
-
- Assistant Professor
- School of Communication, Leadership and Marketing
Employee details
Scientific Publications
- Baumann, Jan Kare & Halpern, Nigel (2024). Drivers of Perceived Value for an Alumni Association, and the Effect of Perceived Value and Satisfaction on Alumni Loyalty. European Journal of Education. ISSN 0141-8211. doi: 10.1111/ejed.12760
Dissemination
- Baumann, Jan Kare & Halpern, Nigel (2024). Styrk din institusjon ved å satse på Alumni. Khrono.no. ISSN 1894-8995.
- Baumann, Jan Kåre & Halpern, Nigel (2024). Alumner er gode ambassadører for studiestedet. Kunnskapsmagasinet Kristiania. ISSN 2703-707X.
- Baumann, Jan Kare (2020). Hvordan smart bruk av påvirkningsprinsipper kan gjøre deg til en bedre selger - Selgere kan utvikle effektivt salgsverktøy ved å bruke klassiske påvirkningsprinsipper i en bestemt rekkefølge. Kunnskapsmagasinet Kristiania. ISSN 2703-707X. p {0}.
- Baumann, Jan Kare (2019). Hva påvirker integrasjon av bærekrafthensynet i salgsarbeidet? Ledernytt. p {0}.
- Baumann, Jan Kare (2019). Den multi-hybride selgeren: fremtidens selgerprofil?
- Baumann, Jan Kare (2018). Selgerens rolle i en digital framtid - Hvilke typer salgsjobber blir automatisert, borte og dannes? .
- Baumann, Jan Kare (2018). NEF salgskurs: Salgstrening og salgsteknikker som skaper tillit og verdi.
- Baumann, Jan Kåre (2016). Mer enn god pris: Pris eller menneske? Drivere til kundetilfredshet og kundelojalitet i eiendomsmeglerbransjen. . Magma. 19(8) p {0}.
- Baumann, Jan Kåre (2015). Mer enn en god pris: om servicekvalitet og drivere til kundetilfredshet og kundelojalitet i norsk eiendomsmeglerbransje. Eiendomsmegleren. ISSN 0803-7345. (8) p {0}.
- Baumann, Jan Kare (2015). Tilfredse og lojale kunder - det du som eiendomsmegler må være best på.
- Baumann, Jan Kare (2013). ”Om mer bevisst salgsrettet selvledelse med refleksjon og overtalende påvirkning som gir kundeoppdrag".
- Baumann, Jan Kare & Halpern, Nigel (2024). Drivers of Perceived Value for an Alumni Association, and the Effect of Perceived Value and Satisfaction on Alumni Loyalty. European Journal of Education. ISSN 0141-8211. doi:
- 2019 - nowStudieprogramleder Markedsføring og SalgHøyskolen Kristiania Nettstudier
- 2014 - nowHøyskolelektorHøyskolen Kristiania
- 2012 - 2014HøyskolelærerHøyskolen Kristiania
- 2007 - 2011Daglig leder | FagansvarligGaranti Eiendomsmegling | OBOS Eiendomsmeglere
- 2001 - 2007Daglig leder | KonsulentAgile Marketing
- 1998 - 2000Eiendomsmegler MNEFEstate meglerne i Oslo
- 1995 - 1997Daglig leder | KonsulentAgile Marketing
- 1993 - 1994PR- og reklamekonsulentInformasjonsbyrået
- 1991 - 1993Produktsjef SWATCH moteurSWATCH
- 1989 - 1991MarkedskoordinatorIveco Norge AS
- 1984 - 1985SelgerGunnar Stenberg AS
- 2018 - 2019Kurs i basiskompetanse i høyskolepedagogikkHøyskolen Kristiania
- 2012 - 2014MSc. Master i markedsføringsledelseHøyskolen Kristiania
- 2004 - 2005Praktisk pedagogisk utdanningHiBu
- 1997 - 1998EiendomsmeglerkandidatBI
- 1989Kurs i italiensk språk og businessRegency School/ISVOR
- 1997 - 1988DiplommarkedsøkonomNMH
- 1986 - 1987BedriftsøkonomBI
- 1985 - 1986Fagkurs i markedsføringMarkedsføringsskolen