✕  Lukk søk
Institutt for markedsføring, økonomi og innovasjon

Erlend Nybakk

Erlend Nybakk

Professor

414 20 809

Bakgrunn

Erlend Nybakk er professor ved Høyskolen Kristiania.

Arbeidserfaring

  • Professor
    Høyskolen Kristiania
    2017 – nåværende
  • Forsker (20%)
    Handelshøyskolen BI
    Mars 2016 – nåværende
  • Førsteamanuensis
    Høyskolen Kristiania
    2016 – 2017
  • Førsteamanuensis
    Handelshøyskolen BI
    2014-2015

Utdanning

  • Doctor of Philosophy (ph.d.), Innovation and Entrepreneurship
    UMB School of Economics and Business
    2005 – 2009
  • Master of Science, Economics and Resource Management
    Norwegian University of Life Sciences (UMB)
    1996 – 2001

Nyeste publiseringer

  • Nybakk, Erlend; Olsen, Per Ingvar; Pettersen, Ivar.
    Norsk matindustri: veier til framtidig forbedring av produktivitet og konkurranseevne. I: Norsk jordbrukspolitikk: handlingsrom i endring. Fagbokforlaget 2016 ISBN 978-82-450-1743-4. s. 179-204
    BI HK NIBIO NMBU
  • Panwar, Rajat; Nybakk, Erlend; Hansen, Eric; Pinkse, Jonatan.
    The effect of small firms’ competitive strategies on their community and environmental engagement. Journal of Cleaner Production 2016 ;Volum 129. s. 578-585
    BI HK
  • Rasmussen, Casper Claudi; Nybakk, Erlend.
    Growth drivers in low technology micro firms. International Journal of Entrepreneurship and Innovation Management 2016 ;Volum 20.(3-4) s. 258-277
    HK

Forskerprofil i Cristin.