Valgemner Bergen
Under arbeid!
Informasjon og valgemner for vår 2025 utarbeides og kommer etterhvert.
Valgemneportefølje
Tidligere valgemneporteføljer
Valgemneportefølje arkiv
Stedsbaserte emner - 30 studiepoeng
- Endringsledelse og innovasjon i praksis | Kristiania - Se video her
- Bedriftsøkonomisk analyse | Kristiania
Stedsbaserte emner med opptakskrav - 30 studiepoeng
Stedsbaserte emner - 15 studiepoeng
- Place Branding | Kristiania
- Internasjonal markedsstrategi, kulturforståelse og kommunikasjon | Kristiania
Pakketilbud; nettemner med samlinger - 30 studiepoeng
- Informasjonsteknologi og sikkerhet: 6601, 6602, 6603, 6604 | Kristiania
- Grunnleggende informasjonsteknologi: 6600, 6601, 6602, 6603 | Kristiania
Nettemner med samlinger - 15 studiepoeng
- Tenke fort og langsomt - beslutningspsykologi | Kristiania (Digitale samlinger)
Nettemner uten samlinger - 15 studiepoeng
Stedbaserte emner - 30 studiepoeng
- Endringsledelse og innovasjon (ELI2102-B)
- Reklame og visuell kommunikasjon (RVK2100-B)
- Bedriftsøkonomisk analyse (BØA2100-B)
NB! BØA2100-B kan ikke velges av studenter ved studieprogrammene Kreativ markedskommunikasjon, PR og strategisk kommunikasjon, Økonomi og ledelse, Digitalisering og økonomi og Økonomi, teknologi og innovasjon.
Stedbaserte emner med opptakskrav - 30 studiepoeng (frist for søknad var 21.september - kan ikke velges i StudentWeb)
NB! SPR2101 & PSL2101 kan ikke velges av studenter ved studieprogrammet Anvendt psykologi
Stedbaserte emner - 15 studiepoeng
- Cultural Psychology and Digitalization (KHD2100)
Undervisning gjennomføres på engelsk.
Nettbaserte emner med samlinger - 30 studiepoeng
Nettbaserte emner med samlinger - 15 studiepoeng
- Østlig psykologi, meditasjon og mindfulness (7402)
- Tenke fort og langsomt - beslutningspsykologi (7401)
- Positiv psykologi og livskvalitet (7400)
Nettbaserte emner uten samlinger - 15 studiepoeng
- Endringsledelse og innovasjon i praksis (ELI2102-B) 30 stp.
- Reklame og visuell kommunikasjon (RVK2100-B) 30 stp.
- Bedriftsøkonomisk analyse (BØA2100-B) 30 stp.
NB! Bedriftsøkonomisk analyse kan ikke velges av studenter ved studieprogrammene Kreativ markedskommunikasjon, Økonomi og ledelse, Digitalisering og økonomi og Bachelor i økonomi, teknologi og innovasjon. - Relasjonsledelse, innovasjon og læring (6372) 30 stp
Nettbasert emne med 3 samlinger
Pakketilbud
Praksis (LED999-1B) 30 stp.
Merk: Kan kun settes opp som førsteprioritet.
→ Se opptaksinformasjon til LED999-1BPsykologi
Velg to av følgende emner:
- Cultural Psychology and Digitalization (KHD2100) 15 stp.
Stedbasert emne - Positiv psykologi og livskvalitet (7400) 15 stp.
Nettbasert emne med 4 stedbaserte samlinger - Tenke fort langsomt – beslutningspsykologi (7401) 15 stp.
Nettbasert emne uten samlinger - Østlig psykologi, meditasjon og mindfulness (7402) 15 stp.
Nettbasert emne med 2-3 stedbaserte samlinger
Informasjon om nettbaserte emner
Disse emnene er rene nettbaserte emner. I tillegg til pensum omfatter emnet læringsfilmer, faglige støttetekster og oppgaver i læringsplattformen Canvas. Det er ingen fysisk undervisning dersom det ikke er oppgitt ovenfor at emnet har stedbaserte samlinger.