Ulf Stigen

    • Høyskolelektor
  • Institutt for markedsføring
  • School of Communication, Leadership and Marketing
Ulf.Stigen@kristiania.no
+47 930 11 366

Bakgrunn

Ulf Stigen er Høyskolelektor ved Høyskolen Kristiania. Stigen underviser i Serviceledelse. Han har også sitt eget lille selskap, Escalera AS, der det for tiden drodles mye rundt forventningsstyring, kundetilfredshet, kundereisen og kundefeedback. Ulf startet sin reiselivskarriere med Ving på Mallorca, før ferden gikk videre til Zürich, Stuttgart og Sydney. Omfattende ledererfaring fra arbeid for ulike organisasjoner i Tyskland, Sveits, Australia, USA og Norge. Disse inkluderer svært effektive ledelses- og konsulentferdigheter ved bruk av ulike språk, og erfaring og spesialistkunnskap om kulturene i europeiske land. Ekspertområder: Kundeservice, kvalitetsstyring, kundereisen, kundemisnøye, hotellevalueringer, Hotell&Reiseliv, kundelojalitet og lojalitetsprogrammer.

Ekspertområder

  • Flyselskaper
  • Kundetilfredshet
  • Klagebehandling
  • Kundereise
  • Lojalitetsprogrammer
  • Kundeservice
  • Turoperatører
  • Hotellbransjen
  • Podcast
  • Reiseliv

Ansatte detaljer