Tematikken for Karrieredagene 2025 er «Shit! Hva nå? – Fra vitnemål til jobb», som setter søkelys på overgangen fra studier til arbeidslivet. Mange opplever denne fasen som overveldende, men den er også full av muligheter. Målet vårt er å gi deg verktøyene og kunnskapen du trenger for å gjøre overgangen så smidig og vellykket som mulig. 

Detaljer: 

Når: 19-20. mars

Hvor: Atriet | Campus Hansaparken

Kalfarveien 78C, 5022 Bergen

Påmelding kommer.

Program: 

Onsdag 19.mars 2025

09.30 – 10.15  – Oppstart + Frokost-seminar: Intervju med WABBA

11.00 – 14.00 – Stand-torget åpner. Her kan studentene mingle med bedrifter, og kanskje møte deres fremtidige arbeidsgiver. – (Nærmere event vil vi publisere en oversikt over hvilke bedrifter som deltar.)

14.15 – 15.00 – Foredrag med Danby Choi + utdeling av ulike premiepakker 

Torsdag 20.mars 2024

10.00 – 10.45 i rom: D202 – Oppstart + Frokost-seminar: Intervju med Nassima Dzair

11.45 – 14.00 – Info om flere spennende workshops kommer snart! 

14.15 – 15.00  Avslutningsforedrag med utdeling av spennende premier. 🎉

Hva kan du forvente under Karrieredagene?

  • Inspirasjon og verktøy: Foredrag og workshops som hjelper deg å navigere i overgangen fra studentlivet til en karriere.
  • Praktisk veiledning: Lær hvordan du kan skrive en profesjonell CV, bruke LinkedIn effektivt, og gjøre et godt inntrykk på arbeidsgivere.
  • Nettverksbygging: Møt spennende bedrifter og få en fot innenfor arbeidslivet.
  • Engasjerende aktiviteter: Delta i konkurranser, workshops og andre aktiviteter som hjelper deg å bli tryggere på arbeidsmarkedet.

Forberedelser: 

 📝 Ta med oppdatert CV og være klar for å presentere deg selv. 

 🔗 Ha en oppdatert LinkedIn-profil. 

  ? Gjør litt forarbeid om bedriftene du er interessert i for å stille informerte spørsmål. 

 🧠 Vit hva du kan og hvordan du kan få frem det du kan.

 😁 Smil og ha øyekontakt! 

Møt opp på vårens viktigste møteplass, og få muligheten til å forme fremtiden din.  

Vi gleder oss til å se deg på Karrieredagene 2025 i Bergen!

Med vennlig hilsen, Karrieresenteret ved Kristiania