Dato: 10. april

Tid: 08.00-10.00

Sted: Hansaparken, Høyskolen Kristiania, Bergen. Oppmøte i kantinen med registrering og frokost. Seminaret finner sted i auditorium BB-212 

Meld deg på

Gratis inngang

Vi spør om selgeren blir overflødig, eller om teknologien forbedrer selgerens evne til å skape resultater. 

Denne morgenen vil fire foredragsholdere dele nyere forskningsresultater, erfaringer og innsikter om kunstig intelligens og profesjonelt salg. 

Benytt denne muligheten til å oppdatere deg på kunstig intelligens i skjæringspunktet med markedsføring og salg. Benytt også anledningen til å knytte nye kontakter innenfor dette innovative emnet.

Frokostmøtet er  åpent for både næringsliv, studenter og ansatte ved Kristiania. Det er begrenset antall plasser, så vær rask og sikre deg plass ved å melde deg på.

Program: (les mer om innlederne under)

08:00 Registrering og frokost i Harvardrommet 

08:30 Velkommen, v/høyskolelektor Morten Ågnes, Kristiania

08:35 Tar kunstig intelligens over B2B-selgerens funksjoner v/førsteamanuensis Erik Mehl, Kristiania

09:00 Hvordan øke innovasjonskraft i salg gjennom generativ KI, v/Caspar Macody Lund, Director Executive Advisory, Sopra Steria

09:30  AI briefing & the future of Sales in Salesforce, v/Rajeev Shekhar and Aarcha Zenya, Salesforce

10:00 Wrap-up og velkommen tilbake til høsten!

Frokostseminaret arrangeres i samarbeid med Linjeforeningen for Markedsføring ved Høyskolen Kristiania.

Meld deg på

Gratis inngang

Mer om foredragsholderne

Morten Ågnes

Morten har mer enn 35 års erfaring med markedsføring, salg, ledelse og gründer innen forsikring og finans, reklamebyrå, bredbånd- og telekom, lederutvikling og egen konsulentvirksomhet. Han har de siste åtte årene undervist på bachelornivå i markedsførings- og salgsfag ved Kristiania.

Erik Mehl

Erik Mehl er førsteamanuensis ved Institutt for markedsføring ved Kristiania. B2B-salg, markedsføring og strategi, salgsledelse, kunde- og konkurranseanalyse og digitalisering er blant hans forskningsområder. Han har 15 års erfaring i B2B-salg i IT-bransjen, fra små- og mellomstore bedrifter, store organisasjoner og offentlige etater.

Mehl er en ettertraktet foredragsholder og konsulent for bedrifter, og er lidenskapelig opptatt av å undervise og veilede neste generasjon av B2B-selgere.

Caspar M Lund

Caspar har i 25 år jobbet med strategi, innovasjon og vekst i ulike bransjer både som konsulent og som leder. I Sopra Steria jobber han med rådgivning og salg for de største kundene innen strategi med spesiell vekt på kunstig intelligens. 

Kunstig intelligens vil ikke erstatte selgere, men selgere som bruker KI vil erstatte de som ikke gjør det. Fremtiden for oss selgere er spennende og utfordrende. I foredraget vil Caspar vise til eksempler på hvordan KI vil endre spillereglene og muliggjøre måter å jobbe på som var utenkelig bare for noen måneder siden.

 

Aarcha Zenya

Aarcha jobber som forretningsutvikler hos Salesforce, hvor hun bistår offentlige organisasjoner i Norge og Island med digital transformasjon. Etter tre år i selskapet har hun funnet lidenskapen for å utnytte kunstig intelligens og annen ny teknologi til å skape forretningsmuligheter og effektivisere salgsprosesser.

Rajeev Shekhar

Rajeev er Principal Solution Engineer i Salesforce, og har jobbet i Salesforce-økosystemet de siste 12 årene. Rajeev har lang erfaring med å jobbe med kunder fra ulike bakgrunner og teknologier, og støtter i dag norske kunder på Core, AI og Data Cloud. 

Opplev fremtiden innen B2B-salg i presentasjonen "AI Briefing & the Future of B2B Sales," der fokuset er på hvordan Salesforce transformerer salg med AI-teknologi. Utforsk hvordan Salesforce omdefinerer B2B-salgstrategier og omfavner fremtiden for virksomheten gjennom innovative løsninger.